Małgorzata Borsukiewicz - dossier

art. plast. Małgorzata Borsukiewicz

   Moja przygoda z malarstwem rozpoczęła się pod koniec 2007 r., kiedy to moje dzieci były już całkowicie niezależne. Nieśmiałe kroki w tym kierunku rozpoczęłam od pasteli, poprzez akryle, aż w końcu sięgnęłam po oleje. Pierwszymi widzami i krytykami była najbliższa rodzina. To oni wspierali mnie w "raczkowaniu". To oni kupowali mi "przy okazji" farby, pędzle i niezbędne akcesoria plastyczne. Pierwsze obrazy wisiały na ich ścianach. Dzięki nim czułam się coraz pewniej. Po trzech latach umiałam już "chodzić", ale wsparcie ciągle było potrzebne. Uczyłam się wszystkiego, tzn. jak wygląda kwiat, słońce, ptak, jak przedmiot rzuca cień... itd. Ukończyłam 2-letni kurs "Akademia rysunku". Poza tym czytałam biografie moich ukochanych malarzy, co również dodawało mi sił.

W dniu 08.02.2013 r., odbył się wernisaż mojej pierwszej wystawy w PWSZ PIŁA, podczas której, dzięki przybyłym gościom, mogłam uwierzyć w siebie.
Kolejne wystawy to:
  • wystawa w Pałacu w Oleśnicy (2013);
  • wystawa w Galerii Jednego Obrazu w WSB (2013);
  • wystawa w Galerii Na Starym Rynku w Ujściu (2013);
  • wystawa w KOK Krajenka (2013);
  • wystawa zbiorowa w Galerii na Starym Rynku Ujście (2014).

Biorę również udział w prezentacjach malarskich w przedszkolach oraz w licznych aukcjach charytatywnych.

 Moje motta:
- „Niepowodzenia i porażki są moimi nauczycielami",
- „Przyjaciele to Ci, którzy potrafią cieszyć się powodzeniem innych", 
- „Żyj i daj żyć innym".

W 2012 r. wstąpiłam do ZPARP, a od 1.02.2014 r. zostałam mianowana Prezesem Oddziału Pilskiego.

Otworzyłam swoją GALERIĘ OBRAZÓW w Pile, przy Placu Konstytucji 3 Maja 11/1, do której odwiedzania serdecznie zapraszam.

Kontakt:
Tel.: 508 195 517
Web: gosiaobrazy.pila.pl









3 komentarze:

  1. Anonimowy10.4.15

    Widzę bardzo duże inspiracje Gustavem Klimtem i Edvardem Munchem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace Pani prezentują się bardzo dobrze, kolorystyka ostra i wymowna.
    Super .Życzę twórczej weny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani obrazy przyciagaja wzrok. Jest to subiektywne odczucie. Czytalem kidys o pewnej galeri znanego malarze ktora to zostala okradziona. przybyla policja I pyta co ukradziono I czy wnosi skarge. On na to ze nie skradziono tyko obrazy ktore on lubil I skoro zlodziej jest szczesliwy ze wybral te to ja jeszcze bardzej.

    OdpowiedzUsuń